مجموعه شایلی شما را به خرید بهترین رب گوجه فرنگی دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

ویژگی های رب گوجه شایلی

آنچه در این مقاله می خوانید ...

ویژگی های رب گوجه شایلیفرایند تولید رب گوجه فرنگی
ویژگی های رب گوجه شایلی

ویژگی های رب گوجه شایلی

• غلظت مناسب رب: غلظت رب گوجه ‌فرنگی نه باید آنقدر زیاد باشد که روی رنگ و کیفیت پخت تاثیر بگذارد و نه آنقدر رقیق که اصلا به غذا رنگ ندهد. طبق استاندارد جهانی بهترین بریکس (شاخص غلظت) برای رب باید بین ۲۵ تا ۲۸ باشد. رب¬های آبکی و شل را می‌توان به صراحت یک رب گوجه فرنگی بی‌کیفیت نامید.
• رنگ رب: رنگ رب به صورت قرمز روشن است، در صورتی که رنگ آن به صورت قرمز تیره باشد، از رنگ های خوراکی در آن استفاده شده است.
• عدم استفاده شایلی از نگهدارنده‌ ها: فاقد هر گونه مواد نگهدارنده و افزودنی غیر مجاز هستند.
• همگن بودن رب گوجه فرنگی: همگن بودن رب و عدم استفاده از سبزیجات دیگر در فرآیند تهیه آن از ویژگی های رب گوجه فرنگی شایلی است.

فرایند تولید رب گوجه فرنگی

فرآیند تولید رب گوجه فرنگی برخی از آنتی اکسیدان ها را در گوجه فرنگی بیشتر می سازد و تاثیری بسزایی بر روی سلامتی دارد. رب گوجه ‌فرنگی شایلی، اغلب از گوجه‌های درشت دارای پوست نازک، بافت نرم، توپر، رنگ قرمز موجود در پوسته و در گوشت، کاملاً رسیده، طعم مطلوب و نیز گوجه‌های سالم بدون هسته تولید شده است. کلیه موارد بهداشتی در زمان تولید رب گوجه فرنگی به صورت کامل رعایت شده و مقررات سازمان استاندارد در تولید آنها به کار گرفته شده است.این محصولات، کاملا یک دست و عاری از هرگونه ناخالصی و ذرات تیره، طعم یا بوی تند و زننده مانند بوی ماندگی یا کپک هستند. رب گوجه شایلی به دو صورت سنتی و صنعتی تولید می شود.

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه شایلی شما را به خرید بهترین رب گوجه فرنگی دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.